Reklama w internecie

Reklama w internecie i marketing intnernetowy

Marketing internetowy

Marketing internetowy w dzisiejszych czasach stanowi jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Z roku na rok przychody z reklamy internetowej wzrastają i sięgają miliardów dolarów.

W dobie popularności Internetu zakupy online czy reklama usług to niezwykle istotny trend, który przyczynia się do pozyskiwania potencjalnych klientów. Wyróżniamy wiele form reklamy internetowej, począwszy od rezultatów wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie, SEO), po banery graficzne, reklamy multimedialne, reklamy na portalach społecznościowych, ogłoszenia lub artykuły sponsorowane, button i anchor, reklamy pływające, popup, listy mailingowe, a nawet e-mail spam.

Liderami na rynku w dziedzinie usług reklamowych i udostępniania przestrzeni reklamowej są Google i Facebook. Stosowane przez nich spersonalizowane reklamy wyświetlają dopasowane pod konkretnego użytkownika treści, ich zainteresowania czy aktualne potrzeby. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do klientów, którzy faktycznie są zainteresowani konkretną ofertą.

Chcesz, aby Twoja reklama trafiała do precyzyjnie dobranych odbiorców?

Skontaktuj się ze mną.

Zalety reklamy Google Adwords

CPT (Cost Per Thousand)

Płatność za tysiąc wyświetleń reklamy

CPV (Cost Per Visitor)

Przekierowanie użytkownika na stronę reklamodawcy

Cost Per Convertion

Koszt kampanii reklamowej dzielony przez liczbę konwersji

CPC (Cost Per Click)

Płatność od klikniecia w reklamę i przekierowanie na stronę reklamodawcy

CPA (Cost Per Action)

Płatność w przypadku zakończenia transakcji (zakup online, kontakt mailowy)

CPV (Cost Per View)

Płatność za każdorazowe wyświetlenie reklamy

Przewaga nad tradycyjnymi reklamami

Przewagą reklam internetowych nad tradycyjnymi jest czas emisji oraz natychmiastowa publikacja informacji. Potencjalni odbiorcy reklamy nie są ograniczeni terytorialnie i geograficznie. Reklamodawca dobierając odpowiednie strategie ma możliwość kategoryzowania reklam i dostosowania ich do zawartości stronach internetowych.

Google AdSense umożliwia umieszczanie własnej reklamy na innych stronach. Posiadanie własnej strony umożliwia rezerwację miejsca reklamowego, za pomocą usługi AdSense właściciele stron WWW mogą zarabiać na reklamach wyświetlanych na ich stronach.