Reklama AdWords

Reklama AdWords

Skuteczny rodzaj reklamy Google

Kampanie AdWords to efektywny rodzaj promocji działalności poprzez natychmiastowe dotarcie do klientów. Spersonalizowane reklamy to nieocenione narzędzie w rękach reklamodawców.

Oferuję dobór najbardziej trafnych słów kluczowych, wspieranie oraz optymalizacja kampanii reklamowej stworzonej indywidualnie dla Twoich potrzeb. W zależności od efektów podstawowym celem każdej kampanii jest pomniejszenie kosztów konwersji.

Zapewniam zorganizowanie planu, kosztorysu oraz opieki kampanii reklamowych. Comiesięczne rozliczenie pozwala na podsumowanie wyników finansowych i określenie celów na przyszłe miesiące. Udostępniam wgląd do statystyk.

Wieloletnie doświadczenie które posiadam przekłada się na profesjonalne podejście do każdego klienta. Wspólna, skuteczna współpraca w pomoże uzyskać zadowalające efekty, które przełożą się na zamierzone wyniki finansowe.

Zwiększ swoje zyski i pozyskaj nowych klientów w bardzo krótkim czasie.

Zalety reklamy Google Adwords

Budżet

Reklamodawca sam określa budżet, jaki chce przeznaczyć na reklamę. Po analizie zysków oraz kosztów, użytkownik ma możliwość zmiany budżetu w trakcie trwania kampanii.

Zwiększenie sprzedaży

Dynamiczne reklamy codziennie wyświetlają się milionom użytkowników Internetu. Liczy się cel i efekt. Dotarcie do nowych klientów owocuje niemalże natychmiast, efektem czego jest wzrost finansowy przedsiębiorstwa i promocja marki.

Grupa docelowa

Możliwość określenia grupy docelowej umożliwia precyzyjne skierowanie reklamy. Reklamodawca dokonuje wyboru, na którym rynku chce się reklamować: lokalnym, państwowym czy międzynarodowym.

Reklama spersonalizowana

Tego typu reklamy polegają na doborze najbardziej trafnych stron dla indywidualnych klientów. W zależności od zainteresowań użytkownika kampanie Adwords zwiększają szansę na dotarcie do potencjalnego klienta poprzez wyniki wyszukiwania czy inne strony. Google tworzy indywidualny profil użytkownika, na podstawie którego wyświetla spersonalizowane reklamy.

Słowa kluczowe

Odpowiednia analiza WWW a następnie dobór słów kluczowych pomaga zaoszczędzić czas, pieniądze, a przede wszystkim zwiększyć sprzedaż poprzez określenie grupy docelowej.

Obszar wyświetlania reklamy

Możliwość deklarowania obszaru wyświetlania reklamy pozwala na kierowanie reklam na ściśle określone lokalizacje geograficzne. Dzięki temu reklama nie trafia w miejsca, gdzie brak jest potencjalnych klientów, co sprzyja większemu zwrotowi z inwestycji.