Planując skuteczną reklamę w Internecie oraz rozwój firmy, ważne jest, aby przed przystąpieniem do pozycjonowania wykonać audyt SEO. Audyt SEO to szczegółowa analiza strony internetowej / serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych i ich wymagań.
W ramach audytu SEO powstaje dokument określający kryteria optymalizacyjne. Zdefiniowane są w nim najważniejsze punkty. Klient otrzymuje listę zalecanych kroków i wskazówek prowadzących do odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Dopiero po wykonaniu audytu SEO mamy gwarancję właściwego pozycjonowania strony oraz realizacji postawionych przed nią celów, czyli: zwiększenia ilości klientów oraz budowania marki.
Dzięki poprawnie określonemu audytowi SEO strona będzie wyróżniać się i konkurować o najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google.
Skontaktuj się ze mną.
Pozycjonowane firmy mogą zamówić audyt, który ma na celu sprawdzenie czy firma odpowiedzialna za pozycjonowanie robi to prawidłowo i rzetelnie.
Dokonywana jest analiza pozycjonowania i sprawdzenie, czy użyte techniki są zgodne z panującymi zasadami i metodami pozycjonowania. Nieprawidłowo zastosowane pozycjonowanie może skutkować spadkiem w wynikach wyszukiwania albo całkowitym usunięciem domeny strony z indeksu Google Search (tzw. filtr Google).
W ciągu 24h przygotujemy i wyślemy na podane dane kontaktowe pełną ofertę