Autyd SEO

Audyt SEO stron internetowych

Analiza strony WWW przed pozycjonowaniem

Planując skuteczną reklamę w Internecie oraz rozwój firmy, ważne jest, aby przed przystąpieniem do pozycjonowania wykonać audyt SEO. Audyt SEO to szczegółowa analiza strony internetowej / serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych i ich wymagań.

W ramach audytu SEO powstaje dokument określający kryteria optymalizacyjne. Zdefiniowane są w nim najważniejsze punkty. Klient otrzymuje listę zalecanych kroków i wskazówek prowadzących do odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Dopiero po wykonaniu audytu SEO mamy gwarancję właściwego pozycjonowania strony oraz realizacji postawionych przed nią celów, czyli: zwiększenia ilości klientów oraz budowania marki.

Dzięki poprawnie określonemu audytowi SEO strona będzie wyróżniać się i konkurować o najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google.

Skontaktuj się ze mną.

Rezultaty audytu SEO

  • Propozycje zmian w strukturze kodu strony pod kątem poprawności w przeglądarkach
  • Propozycje zmian w linkowaniu wewnętrznym
  • Propozycje zmian w treści
  • Identyfikacja błędów
  • Analizaa rynku oraz konkurencji
  • Propozycje nowych i poprawa istniejących słów kluczowych
  • Propozycje w tytule strony, meta tagach oraz nagłówkach

Audyt dla firm pozycjonowanych

Pozycjonowane firmy mogą zamówić audyt, który ma na celu sprawdzenie czy firma odpowiedzialna za pozycjonowanie robi to prawidłowo i rzetelnie.

Dokonywana jest analiza pozycjonowania i sprawdzenie, czy użyte techniki są zgodne z panującymi zasadami i metodami pozycjonowania. Nieprawidłowo zastosowane pozycjonowanie może skutkować spadkiem w wynikach wyszukiwania albo całkowitym usunięciem domeny strony z indeksu Google Search (tzw. filtr Google).